Halloween på ingång


Det bästa jag vet när jag kommer till jobbet är en kopp med nybryggt kaffe, det är nästan så att jag kan längta efter att få komma till jobbet bara för att få den där efterlängtade koppen :P
coh så var det imorse, sjukt segt att gå pp men så såg jag framför mig det där varma koppen och jag fick fart i kroppen. Typiskt idag så kom jag lite försent och vem står där om inte chefen som varit sjukskrivern i 6 månader, aldrig träffat henne och har aldrig kommit försent innan men just idga, snacka om tur va ;)
menmen hon va inte sur för det mer glad att få träffa mig kul jue!
jobbet gick snabbt idag och nusitter jag här med josse och laddar för att dra ut en runda och jogga, sjuuukt kallt men det är bara att komma igång så tror jag det går , vi fårse!

annars är några dagar nu utan besök här i lägenheten men det varar inte länge för på torsdag kommer Smulan (Johanna Chrstiansson) och Klara Karlsson :) så blir sightseeing för hela slanten med de två underbaringarna med! och såklart id idan av jobb..

det märks att Halloween närmar sig massa pynt och utklädnings kläder i butikerna, spooky and I love it! perfekt väder för det och jag gillar när det är lite små läskig stämning men blir väl inte så mkt "firande" av det hela mest jobb men jaa hemma hade det nog blivit som mest en halloween fest eller ngt (:

ha en trevlig måndag, nu väntar bara resten av veckan med jobb, men va fan snart helg igen jue ;D
xx

foto från i lördags, akerbrygge



0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!