what keeps me going

Felling hot hot hot.. sitter på jobbet och kænner exakt tvært emot æn hot ær frusen som en isglass och ska ta och koka lite te vatten i hopp om att få tillbaka lite kroppsværme. Snart får man i alla fall kungligt besøk Emma kommer efter hon slutat på jobbet som ligger hær brevid (mitt andra jobb) så ska hon sova hær eftersom hon børjar tidigt imorn och jag inte tackar nej till lite sællskap :) ska bli myspys men blir nog sængen snabbt før båda eftersom vi ær helt slut efter våra jobb!
annars lever man och dagaran rullar på redan den elfte och høsten har verkligen kommit helt gula træd, fint nær det ær soligt væder och man kan sitta ute (:

nej mina vænner nu må jag gå! .. ha en trevligt afton .. xx

Bara en sån dær liten MOrot att hjælpa en jobba vidare ;) før detta ær ju trots allt det jag och emma ska njuta av om några månader !!! :D :D :D B)

 

 


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!