to tierd

helt slut i kroppen och i huvudet..
om man sammanfattar gårdagen & idag kort ser det ut så här:


Lördag, jobbade dag helt slut gick typ i sömne, kom hem skulle sova blev ut i det underabar vädret &fota,
skulle lägga mig tidigt men blev utgång, hittat ett nytt favorti ställe helt sjukt!
somna runt halv tre...

Idag, upp vid sju (YES love it) svin kallt ute, frös nästan fast..
kom till jobb och idag gick jag inte typ i sömne jag gick i sömne som en robot
stone face for sure
kom hem däcka i sängen med emma, skulle vara fixade & klara kl 18, VAKNA kl 18 -Paniiik!
färdiga 18.20, möte upp vår jobbe kompis och hennes son& systerson,
middag ute på en Etiopist restaurang (: helt ok men ingen favorit.
kom hem, lite film skype med mamma&pappa
Nu... te och catch up på idol och efter det..
Godnatt


2 Kommentarer
smulis

åh DU ÄR SNYGGGGGG!!!

2010-10-18 | 16:23:36
Malin

amen duuurååååå!

2010-10-21 | 23:58:25
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!