the voice söndag

 

sitter här mätt och trött i vardagsrummet med mitt sköna täcke och har The voice på i bakrunden och där får man höra allt det "nya" men även om låtarna kan vara hur bra som helst så är man efter ha hört de över 10 gångar på löpet av en timme ganska trött på det..
har annars idag varit uppe vid Holmen Kollen och kollat och promenerat i det fina vädret, skönt med lite frisk luft så här dagen efter (;

Vaknade upp i dag med tre av de andra brudarna i sänngen, ont i nacken och ingen luft i rummet, trött och bakis! underbara lediga söndag tänkte jag då.. och älakde coca cola som kalla mitt naman från kylen.
nu efter vår lila utflyft är vi hemma igen och samlar kraft för en liten utgång sen vi ska nämligen utoch äta på en restaurang som tydligen ska vara super mysigt och väldigt god mat så ska bli trevligt :) efter det vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på om det blir tillbaka hem och mysa till det där eller en runda till Blå som har -we hate monday's idag (som varje söndag) vi tycker ju att det är ett riktigt häftigt ställe så hade varit synd om klara och smulan missar det.. fårse vad vi har lust med.

bli i alla fall jobb imorn ;/ är ganska less på det nu.. känner att jag behöver lite kraft från någonstans för att palla med detta för denna grymt tråkiga rutin jag ligger inne med får mig inte precis att älska mitt liv just nu. jag vet att jag jobbar för en sak som kommer vara helt otrolig och ett minne för livet men vill ju inte stupa på vägen dit.. och detta eviga krångel med skattekort som banken måste ha ,för att öppna ett nytt konto, som jag aldrig får och piss hit och piss dit.
nej fan så negativ jag känner mig nu,  får jag sluta upp med.
en powernap nu sen upp&hoppa lilla loppa. lite bilder kommer nedanför från senaste!
xx















0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!