slut i rutan

Back from work är ganska, med betoning på ganska ,trött! .. men lite rikare :)
ska snart ta mig en powernap men tänkte först svara på en kommentar jag fick om Oslo & oss!


Hallå J ! Tack så mycket :D
Vi är fyra tjejer som bor i en två i Oslo den är cirka 60 kvadrat.  Lägenheten ligger i centrum precis vid Grönladstorg och i månaden kostar den 11 tusen i hyra.
Jag sökte hur mycket jobb som helst hemma från Sverige men det gav endast ett svar som tyvärr inte ledde till ngt jobb men det var tvärt emot med min ena kompis som fick hur många svar som helst!
När vi flyttade hit på fredag hade jag och en av de andra tjejerna inget jobb alls så direkt på måndagen åkte vi ut för att söka, första stället gav oss jobb och vi började dagen efter. Det va bara en tim anställning så efter cirka två veckor fick jag ett jobb till så nu har jag två och får mkt timmar:)
Det är nog enklast att få jobb på plats och om man är öppen för allt ska det gå lätt! men det kan vara mycket svårare att finna boende som är billigt centralt och bra. Bara fråga om det är något annat du undrar över bara kul att hjälpa till! :D



såå nu blir det sängen i ngn timme sen ska vi kränga lite kålpudding som blev över haha :P
så tyvärr josse ingen kylinghamburgare idag det får vänta (;
xx




3 Kommentarer
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ EvelinaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Jätte fin blogg! Min mamma (Mailn Andersson) sa att jag kunde kolla in din blogg! Och om jag kunde länk din blogg på min och visst kan jag det!



P.S: Kolla på blogg med =)

2010-10-06 | 17:32:39
Blogg/url: http://sweetevelina.bloggo.nu
Malin

Tack söta du! har varit inne och kollat på din blogg , jätte duktig du är på att blogga! ska fortsätta läsa den :) hälsa din mamma, Kram

2010-10-06 | 18:51:00
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/
J

Tack så jätte mycket för ditt fina svar, det var till stor hjälp! :)

Hoppas att din lön lever upp till förväntan ;) det förtjänar du!

Ha det så jätte bra, kram!

2010-10-06 | 23:28:25

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!