SING HALLELUJA !

YEEHHAA! nu har vi spikat vilka länder det blir inför resan 2011 i syd/central amerika ! :D
och jag är enormt förvätansfull herreguuud vad jag längtar :)))
Så här ser första delen av resan ut än så länge:
Flyg från Köpenhamn till Buenos Aires, Argentina :)
Argentina-Brasilien
Brasilien-Peru
Peru-Colombia
Colombia-båt till- Panama
Panama- El salvador och fira semana santa (påsken)
 och det är efter det som vi inte riktigt bestämt vilken ordning vi ska åka mer än att vi ska till:
Costa Rica, Guatemala,Belize, Kuba :D fattaaaaa va kul!!
och varfö vi inte bestämt riktigt vilken ordning är för att min&emmas kompis Richard sa igår att om vi ville kunde vi åka med han och hans kompis runt om i central amerika i hans PRIVAT FLYGPLAN!!! HAAALLLAAA :D
fatta eget plan och han erbjuder oss gratis skjuts OM VI VILL , HALLÅ KLART !
jaaa asså om detta blir som jag och vi tänkt kommer detta bli magiskt.. (!)

Vaa tvungen att dela med mig av vår underbara nyhet är så glad och känner mig extra pepp på att jobba nuuu såå wooork that asss mamaaa!

men nu blir det tillbax till kålpuddning som jag håller på att laga för imorgon ska det vara någon mat dag på jobbet då man fick om man ville bjuda på mat från respektive land eftersom vi har så många olika nationaliteter så jag och emma tänkte bjuda på ngt de inte har här och då blev det kålpudding haha :P av allt man kan välja ;) men det blir nog mumsigt , det återstår att se :)

xx

snacka om kål ;)




2 Kommentarer
Camiii

ta det lugnt med kålen!! en jävla massa haha... ÄR SÅ AVUNDSJUK PÅ ER!!! Latinamerica woohooo!!

2010-10-06 | 15:06:09
INGRIIIIIIIID

Ja för privatplan är det bästa för miljön! ASSHOLES! ;)

2010-10-07 | 19:10:28

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!