ShoooBreee

trött som ett lakan, fattar inte att jag verkligen hade kunnat sova vilken minut som helst , for real! kl 11,15,19,22 när som helst bara ge mig tre minuter med min kudde så myser vi sött i några timmar, lätt!
usch inte bra asså, jobb sova äta jobba sova äta jobba sova äta.... kul liv! haha
men ibland kommer det små sol strålar och lyssner upp den där tråkiga rutinen jag kommit in i och det är mina underbara vänenr och familj niii har jag allt att tacka för! ni får mig att skratta var dag, varje dag får ni mig att må bra! :)  hoppas alla har lika tur som meeee :D
I alla fall har vi trevligt beök av en norsk gutte som är här på middag emmas tränings kompis som är hur jäkla rolig som helst en toppen kille!  och om ngn timme kommer CAMILLAAAAAAA :)) och det ska bli underbart!
nu kan man inte bara annat än vara glad fredag imorn sen väntar heelgen.

besök nästa vecka med häri Oslo, älskar att ni vill komma och hälsa på oss love it!
och veckan efter det kommer la familia och det längtar jag verklgen till <3

nu foood, som min mage verkligen kallar på och det blir emmas specialare MUMS den är riiktgt god, magiiiskt ;)
have a nice evening folks ! xx


underbaringen som kommer ikväll från stavanger!

bild från i sommras, cammy ingrid och jag cykla en bra runda och fika i en hamn mys
tycker ju att iller kunde kommit hit denna helgen med så hade vi varit tsm och myst i oslo men hon kunde tyvärr inte :(

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!