roses are red


Bilden är på en av alla rosor min pappa skickat till min mamma med bud under åren just denna var för att han bara ville skicka en hälsning att han älska henne.. jaa jag kan ju säga att jag vill ha en lika romantisk man som min pappa är och det kanske är som folk säger att man fastnar för killar som är lika sin pappa haha?
i alla fall så älskar jag ju romantik överhuvudtaget och vem gör inte det :D
våren är så underbar med lööve överallt och i London i våras gick det inte att undå, fårse hur det kommer bli här i Oslo!

I alla fall blev det ingen utgång idag för vår del retsen av gänget banga? haha kanske inte så konstigt fter veckans sömnbrist men jag som ville så gääärna haha. aja det kommer fler gånger det vet jag kanske redan imorgon ;)
Nej nybakt på ingång av Anna och lite film mys med mina sambos, en perfekt fredag!
trevlig helg alla xx




mam&pap (v)


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!