Red hot chilipeppers





När katterna är borta dansar råtterna på bordet, när mina sambos är borta fotar malin chili? haha ja man blir allt lite rastlös när man är ledig så då blev det att ta fram kameran :)
Har annars inte gjort överdrivet mycket idag vikt lite tvätt,smmaskat på lite gröt och chillat vid datan men hade ett långt och trevligt samtal innan som gjorde mig på super humör och fick mig att uppskatta de personer man kan prata om allt&inget med :)
nu är i alla fall emma hemkommen och däckad i sängen och själv ska man nog börja med maten snart så den är klar tills anna återvänder och josse kommer på ingång. Ikväll blir det en liten utgång men annars jobb imorgon kväll och fri söndag, sweeet helgen är här !


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!