Planera Mera

Nu sitter jag som fast klistrad vid datan och läser och söker en massa om syd/central amerika inför vårens äventyrr. Jag och emma kan ju inte riktigt bestämma oss för vilka länder det ska bli ,vi trodde vi hade bestämt oss men så kommer man på fler länder man vill se och mer saker man vill göra, önskar att vi hade mer tid på oss!
vi måste båda vara hemma igen i juni till studenten eftersom båda våra syskon tar studenten och det kan man bara inte missa! men just nu hade jag önskat att min syster tagit studenten ett år senare  :P haha menmen vi ska försöka komma överrens om vilka länder det blir så att vi kan bestämma vilken ordning och cirka hur länge i vart land, guuud det finns verkligen så mycket jag vill se!
och det känns som att när man ändå är där ska man passa på med så många länder så möjligt men vi har ju inte all tid i världen och det är ju det som bromsar oss.. men det får bli att vi begränsar oss lite.

vet i alla fall att det kommer bli en underbar resa med många minnen och jag vet redan nu att jag valt den perfelta resepartnern för vi vill verkligen göra samma saker och se samma saker :D perfekt! och mitt i hela resan blir det ett stort plus när man får hälsa på Mormor&Morfar i El salva :)

neej baack till planerandet :D 
Ha deeee!
xx


Bild från september

1 Kommentarer
J

Hej! :)

Vill bara säga att jag gillar din blogg, den är jättemysig!

Undrar bara om det är ok att jag ställer några frågor..

I så fall undrar jag i vilket område i Oslo ni bor i?

Hur stor är er lägenhet? Och vad betalar ni i månaden?

Var det lätt att hitta jobb i Oslo? Hur lång tid tog det för dig att få ett jobb?

Vore jättetacksam för svar! Kram!

2010-10-05 | 19:47:02

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!