nya tag

fan asså att man kan vara så missnöjd.  jag är aldrig nöjd visst I know men detta kan jag inte acceptera
nya tag fan i helvete. back to the road of happines. skärpning nu malin, skärpning!



Dagen har bestått av jobb och jobb? sen när man äntligen var hemma igen hade vi tjejer bestämt att vi skulle ut på en lite fotorunda och vi skulle inte fota oslo utan idag blev emma vår modell :) kul för oss att pröva fota ngt nytt och kul för henne som fick vara i centrum när jag och josse langar fram våra kära kameror!
Har även pratat med mam & syster i tele idag, guuud sakaner er ! men tiden går fort och snart är det jul och jag är hemma och kramar om er alla.
har helt förträngt det där med julklappar, på tal om jul, tusan asså haha det ska man kanske också fixa :P jag brukar alltid vara färdig innan november är slut för annars får jag sån panik och jag behöver god tid på mig att komma på den "rätta" presenten också.. jag kan inte bara köpa ngt sådär noonoo det finns alltid en baktanke (;
lite smaskiga bilder på Ems kommer nedanför she's a hooottiiiee :D

 

modell emma får bli hennes nya smeknamn ;D

 


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!