J O B B

Før ovanlighetens skull jobbar jag ;) fick æven jobba extra idag så har jobbat sen halv ett idag och ska jobba till imrogon kl 15 sen en liten paus på tre timmar och sen på det igen! men det ær som mamma sa "det ær væl så ni ville ha det" yes det stæmmer och æn så længe går det lættare æn vad jag tænkt men vi måste ju tænka ett steg længre och man pallar inte jobba såhær i fem månader till.. tror i alla fall inte min kropp orkar det så får stanna upp ibland och kænna efter hur jag egentligen mår så att man inte bara jobbar & jobbar och sen glømmer kænna efter hur kroppen egentligen tar all stress.
ska ta de pass jag fått nu fram till næsta søndag , alltså jobb var dag sen så ska jag førsøka vara ledig på måndag så att man får en dags vila før det tror jag nog man behøver en liten paus..
det ær ju inte bara jag som måste tænka på hur min kropp mår utan min kæra emma med som också jobbar hæcken av sig! før de andra två tjejerna ær det lite lugnare detta ær annas førsta helg med extra jobb och josse har haft lite tunt på jobb ænsålænge men det blir det ændræing på nu :D

men en sak ær sæker jag saknar min familj, mycket! sakna inte er såhær mycket i London, tror det va før att jag hørdes med er oftare men nu jobbar jag hela tiden så kan inte skypa eller skriva med er på samma sætt, bløø!! :(
har ju tænk om&om igen om jag ska hem øver jul och jag hade bestæmt mig før att stanna nu iveckan och sa till&och med det till min chef men nu ångrar jag mig.. hur kommer det vara att inte va med er på julafton och hur kommer det kænnas att inte fira jul alls.. før det kommer inte bli ngt julfirande før om jag stannar hær kommer jag bara jobba... fan kan inte bestæmma mig! vill bara att ni ska ska sæga KOM HEM vi vill ha dig hær..
vi får se vad som hænder ... :)

nu ska jag i alla fall ta och gøra mig en kopp te och kolla om det finns ngt mer jag kan gøra hær på jobbet eller om jag kan sitta hær vid datan med gott samvete ett tag till ;)

sov gott alla xx


bilder från førra året runt juletid


1 Kommentarer
jessica

JAG vill ha hem DIG!!!!!!!!! <3

2010-10-11 | 11:03:21
Blogg/url: http://jessicaornhag.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!