Its raining

Jag ser det regnar jag ser det regnar!
för mig är det helt rätt dag det kan regna, ligger här hemma med en kopp te och ska sätta igång en go  film och bara slappaaaa! helt perfekt enligt mig :) när josse kommer hem ska jag försöka få med henne ut på en joggingrunda även om det regnar, jag måste komma igång...
Men regnet kan gärna dra sig undan till imorogn då besöket kommer (: och speciellt till nästa helg när familjen kommer! vill ju kunna visa dom ett soligt oslo och inte som när de kom och besökte mig i London, det regna regna och regna.. inte kul när man ska på sightseeing och de har ju inte kommit hit för att sitta inne och glo! :)

annars måste jag ta tag och göra en att-göra-lista som jag säkert skrivit förr är att jag brukar göra sådana listor för annars är jag förvirrad och stressad när jag inte har koll på allt jag måste ta tag i och få gjort!  och som det ser ut nu är det detta jag behöver göra:

-fixa ett nytt skattekort
-öppna ett bank konto (som jag skulle gjort för läääääängesen)
-skriva klart timlista
-skriva julklapps lista
-boka biljett till nyår
-städa min garderob (IGEN)

jaa det är säkert en massa mer som ska med på den listan, ska bara sätta mig ner och tänka efter lite, detta är bara vad som kommer på en gång :P så det är väl bara att sätta igång ! :)
ha en super dag! xx

bild från förra året, magnarps strand i december :)



0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!