Home sweet home

Äntligen har man fått komma hem till lägneheten och bara njuta av att få vara lite ledig :)
men så fort man har planreat att dagen bara ska betå av chill kom jag på att det är ju min städvecka och det innebär att denna lediga dagen får bestå av städning från golv till tak för denna lägenheten är inte ren :P
sådär väder idag så blir inget fotande idag.. kanske till helgen (.

Snacka om att de behöhöver folk här över jul, igår försökte min ena chef övertala mig att stanna och jobbaöver julafton och juldagen , hon sa att jag får alla turer dag natt vad som bara jag stannar och jobbar.. och försökte få mig att förstå att jag tjänar jätteee bra haha men ibland är det ju faktis inte bara det som räknas, och julen är ju trots allt väldigt speciell för mig.. även om en av de personerna som gjorde det speciellt inte är med oss längre...

nu blir det lite film mys innan jag sätter igång och leker städtant, fårvänta till at emma och josse vaknar till liv igen så man kan föra lite liv här i lägenheten :) 
 
xx


bild från häromdagen


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!