Bra och dåligt

Sitter hær på jobbet och invæntar att klockan ska bli 18 så att jag kna øppna dørrarna till matsalen før de boende. Har varit en lugn dag som vanligt på seniorhjemet men ændå har den gått snabbt och det tackar vi gudarna før :P

Har fått en underbar nyhet idag och det ær att min kæra Cammy kommer på besøk imorgon från Stavanger hit till Oslo och stannar øver helgen før lite fest & mys, perfekt! ska bli super kul att træffa henne och visa vårt crib ;) Det bæsta ær att jag ær ledig søndag och vi har planret en liten førfest hemma hos oss på lørdag så hon har ju prickat in rætt helg :D vart det blir utgång får vi se, hade varit kul att ta henne till blå .. hmm återstår att se :)

en tråkig eller ja mindre rolig nyhet ær att jag inte får någon løn från sykehjemet denna månaden heller, det blir fram flyttat ytterligare en månad før att det jævla skit møget (ursækta spårket) med underskøterske pisset inte har fixat sig ænnu och jag har flytt runt hela oslo før att førøska hinna få det inlæmnat i tid men NEJ de ska ALLTID ha ngt att klaga på och ngt jag GLØMT varøfr inte bara sæga ALLT PÅ EN GÅNG istællet før jaa juste det måste också vara med och DET får inte vara så och bla bla blaaaaaaaa.... jag blir så trøtt!
men i alla fall får jag løn från seniorhjemmet och det tackar vi før, ni ær snælla och ska inte krångla en massa, tack!

nej mina vænner dålig har jag varit på uppdatering och får tyværr skylla på att jag ær så slut nær jag kommer hem från jobbet att jag inte orkar det blir sængen på en gång varje gång... sncka om livat liv ;) men så ær det om man jobbar och står i extra dubbel så mkt som ær van då blir man fan trøtt och har inte ens ork till sin favorit sysselsætting , sitta vid datan haha. :P men pengar blir det och egentligen tror jag inte att jag alltid har så mkt kul att skriva nær jag ændå bara jobbar ;)

nej påtal om jobb nu blir det tillbaka till verkligenheten och mina kæra oldies!
take care, xx

(Mamma tænker på dig hela tiden och saknar dig, hade velat vara hemma nu och tagit hand om dig te amo tanto y no se lo que voy hacer si yo no te vuelva vez, tu hija para siempre <3  vaija con dios)


mina helt grymma førældrar ! :)

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!