nattevakt

sitter på jobb och kænner mig jævligt ensam!
det ær skønt att jag jobba natt ibalnd men inte idag ær helt sællskap sjuk  och riiktigt snacke sugen men vad gør man inte nær man får førfrågan att jobba två extra nætter, jo man tackar ja utan tvekan! før pengarna vill vi ha :P
nae kør imorn med sen ær det ju helg igen och då hoppas jag på att få tid att umgås med lite folk så jag inte druknar i mina enga tankar.
nej lite varmt te och krypa ner framfør tvn på nattevakt rummet om ett tag sen hoppas vi på en lugn natt men någon sømn!

sov gott! xx


You guys its what keeps me going!
Målade denna i paint før x antal år sen, vill tillægga att månsson har inte blivit dit ritad æn men det kommer , det kommer før hon ær lika mkt simmo som oss andra nu :)  ælskar er


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!