Mysdag

Jobbat igår kväll och fick gå på natten med! goa pengar :) jobbar kommande natt med så det är ju inte helt fel!

Joo vi hade ju fiskfest igår eller rättare sagt va det rakfisk aften! som är en fisk som motsvarar vår surströming :P låter kanske inte super gott men jag ska säga det att det va faktis va helt ok :) med tillbebören rödlök, purjulök och creme fraiche i ett lompe bröd eller med nypotatis , mums!
så nu har man smakat ngt väldigt norskt fick jag höra och beröm från ena ägaren att jag våga mig på att smaka ens eftersom den luktar inte hallon precis ;)
mysig kväll tills vi skulle ta undan allt och diska .. mindre kul. men med hjälp gick det undan och jag behövde inte stå och diska hela natten som jag trott. annars en lugn natt på jobbet och nu är man hemma igen
sitter ensam i soffan och njter lite av att det är så jäkla kallt ute och här inne varmt och mysigt under täcket och med en varm kopp kaffe.. nu skulle jag haft en bra film kanske en romantisk ? nae då hade jag blivit sån bölig haha en riktigt feel good film hade jag behövt!

naae men mina vänner ni får ha en super dag! xx




på bilderna ser ni Carolina en av de jag jobbar med, hur det såg ut efter vi dukat ,ljusen vi tänt utspritt över hela baksidan och på smörebröden man får om man inte ville ha rakfisk :)



0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!