its cold around me

Kallt som aaaatan! och halt som in i helskotta.. höll på att halka idag bland massa folk och om jag hade jag gjort det hade jag dött av pinsamhet  i sådana situationer vet man inte om man ska skratta eller gråta, resa sig upp snabbt och låtsas som inget har hänt eller sitta kvar och vänta på att alla gått förbi? haha neej som tur var slapp jag fundera över det denna gången ;)

Hade en rolig dag på jobbet idag, var nog ganska trött för fick kommentaren av en tjejen jag jobba med
"fan vad stisig du är idag malin " hmm jaa jag kände mig ganska stisig var över allt och ingenstans haha!
kom hem vid tjugo i fyra och då möte josse mig vid tunnelbanan med kamerorna i högsta hugg och på en foto promenad gick vi. hitta inte för mkt kul att fota men några bilder kommer nedan (:

annars imorgon blir det fisk fest på jobbet? haha ska bli koseligt och kul förhoppningsvis! berättar mer om det imorgon kväll när jag kommit hem och vet vad det innebär :P
har för övrigt haft ett flippat samtal med Pi idag haha.. du är inte som alla andra kan jag väl säga? haha och inget illa menat du är så jäkla go!

naae nu blir det faktis sängen är sten trött (!)


sleep tight
xx

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!