Städvecka

Ja då har det blivit min städvecka och jag tog tag i det nu efter jobb,
städa som in i på jobbet idag för anticimex kommer imorn och ska ta en massa prover med sina fancy tops så för vårt eget bästa va det bara fram med desinfektionen och på med rubber gloves och skrubba häcken av oss :)
va faktis rätt kul men enbart tack vare att jag jobba med Karita :D  Och nu har städandet bara fortsatt här hemma.
Kan säga det att varje gång jag städat har jag blivit förvånad av hur jäkla smutsigt och snuskigt vi fyra tjejer kan få det ? usch fy blä för att städa toan haha... går INTE in på detaljer för vill håla mina klökningar för mig själv haha ...

annars blir det mys kväll med breost och pepperkakor och te men det får vi vänta lite med för vi har precis ätit kvällmat som förövrigt beståd av firrepinner med stekta potäääter,
såå alla fina njut av kvällen så ska jag slappa vidare i denna helt underbart sköna fåtölj!  xx

är fattig på nya bilder så får bli en för ett par veckor sen, från black&white party (;



2 Kommentarer
lovisa

Just nu säljer jag skor på bloggen.

om du har strl. 36-37 kan du ta dig en titt!:)

annars får du ha en fin dag!:)

2010-12-01 | 14:34:44
Blogg/url: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Hemlig Beundrare

Du är ju bara så otroligt söt!



Mums!:-)

2010-12-11 | 08:43:59

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!