sömnbrist


jag kan inte sova, i alla fall inte på jobbet? jag har jobbat natt tre nätter i rad nu men inte fan kan jag sova..
jag får ju sova efter kl tio är det tillåtet men där ligger jag i en super skön säng och är skit trött men kan verkligen inte sova! jag blir så arg på mig själv.. vad är promblemet lixom bara sooov!
jaa jag kan tänka mig att det kan vara så att jag är så van vid att sova med någon när man alltid delar säng med emma och josse men trodde inte det skulle göra att jag inte kunde sova själv, trodde istället man skulle tycka det va mer skönt att få sova lite själv men nooo..

hade turen idag att kunna komma hem imorse och kosa ner mig i sängen brevid josse somna på två röda. men inte kul att sova bort hela dagen precis, men what to do är sten trött!
jobb inatt igen yeeey (or nooot) sen imorn blir det en FIX dag men Emma båda är vi lediga och har en del att fixa så imorn blir det att göra lite nytta sen är det ju fasiken helg ;)

xx

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!