sleepy

jag vet inte vad som inte står rätt till men en sak vet jag, jag hade kunnat sova många mååånga timmar till är så satans trött hela tiden.. vet inte vad jag ska göra mer än att sova bort dagarna och sen gå till jobbet .. kul.
aja det är väl förhoppningsvis bara en period. I alla fall jobba jag natt det var lungt inget hände.
nu hemma igen och laddar inför en natt till med jobb sen imorgon halv åtta direkt på dag passet.

ledig på fredag-söndag så blir jobb intervju på fredag, eftersom jag bara har ett nu blir det att söka sig vidare håller inte att jobba bara 3-4 dagar i veckan måste ha 6-7 dagar så måste fylla ut de tomma timmarna :)
fårse hur det går, hoppas på lite extra vakter!


annars håller jag på att gå under haha min dator är fucked up my friends,
fattar inte vad problemet är men vi år hoppas på ett mirakel att den helt plötsligt en dag bara börjar funka igen :P
jaa jag tappar inte hoppet i första taget haha ;)


annars en bild i repris som jag tycker mycket om , älskar själva byggnaden och färgerna men också att oslo är så mångkulturelt speciellt grönland, fan vad man lär sig mycket av människor från andra länder och med en annan tro.

 


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!