skärpning mallan

jag måste skärpa mig. inte bry mig. inte gräva ner mig för det. inte känna som jag gör.

mm Godmorogn alla, vakna upp idag av att min chef ringde så nu bli det jobb inatt direkt efter fiskfesten och sen jobb natt imorgon med (: känns skönt trodde jag bara skulle få tre dagar totalt..
Annars sitter jag här lonely i lägenheten skönt samtidigt som det är väldigt ensamt, ska försöka hinna med att plocka undan lite för så att emma kan dra över med dammsugaren sen när hon landar i lägenheten.''

Och på jobbet blir det som jag sa fisk fest och josse kommer också dit efter hennes jobb, och så här lät det igår när jag meddela att josse ville komma:
Tone: Jaaa men det är klart hon ska komma alla anställda är  välkomna!
Jag: Jaa men vad bra! men i behöver inte beställa fisk till henne för hon gillar inte det.
Carolina: Jaa men det är ingen fara vi har tonfiskröra hon kan äta.
Jag: mm jaa fast hon äter inte tonfisk heller haha.
Tone: Jaaha men då gör vi en god macka med skinka, ost och goda grönsaker.
Jag: jaa super fast utan ost då , för det är heller ingen favorit haha.

lilla josse är kanske lite kräsen i allla fall ;)

nej nu får jag ta tag i röran här och få i mig lite frukost! ha en fin dag xx




1 Kommentarer
nudel

äääch! haha .. det var ju de tre värsta grejerna på listan... utöver det äter jag faktiskt det mesta :D ( måste påpeka att fiskpinnar innehåller ca 3% fisk, så lite fisk äter jag ;) )

2010-11-17 | 15:10:29
Blogg/url: http://westelindh.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!