pengar

í mitt huvud när jag vaknar pengar
i mitt huvud när jag går till jobb pengar
i mitt huvud när jag är på jobb pengar
i mitt huvud när jag åker hem från jobb pengar
i mitt huvud när jag är hemma pengar
i mitt huvud när jag ska lägga mig pengar

Jaa man kan väl säga att det mesta jag har i mitt huvud just nu är pengar..
för att orka och för att kroppen ska röra på sig när huvudet är helt off måste
jag tänka,
pengar...

In need off a break , in need off money
vad ska man lyssna på lixom. kan ju inte få båda måste välja.



annars för ovanlighetens skull har jag jobbat idag, wooooow kan jag höra att ni tänker.. or not
men annars sitter jag här hemma och försöker vara tyst som musen eftersom josse sover så sött efter
att hon jobbat natt. anna kommer snart och emma har precis gått.
I morse innan jobb blev det att säga hejdå till smulan&klara som drog sig tillbaka hem till äholm.
hade en super sista dag med dem igår där skratt& gråt involverades och sightseeing, thai mat och film också avnjöts! underbart stavas det och jag tacker er sockersöta för besöket och hoppas vi ses hemma till jul!

kanske orkar jag förövrigt en jogging runda lite senare med josse? fårse hur hon tar frågan när hon vaknat till liv om ngr timmar ;)
xx

Bilder
från restaurangen ser ni här nedan, grymt mysig och sjukt god mat njöt vi av på Thai restaurangen YAYA :)







2 Kommentarer
kottis

du är så duktig vännen ! snart snart snart får du din välförtjänta resa <3

2010-11-01 | 17:57:07
Malin

tack baby! <3

2010-11-01 | 18:07:25
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!