Not keen on it

Ingen blogging för min del de senaste dagarna och det med avsikt, har inte varit alls pigg på det har inte velat skriva något.. men nu tror jag det vänder igen :)

Har varit tillbaka i Oslo nu i några dagar, ska säga det att jag ville inte tillbaka ville stanna hemma denna gången med min saknade familj och all trygghet.. men för min älskade sambos tog jag tag i mig själv och körde upp med emma igen.
Så nu är man back on track och jobbet är igång igen, tar en sak i taget och mitt första mål är att klara fram till jul och det ska vi väl klara? ... återstår att se.
i alla fall,
gårdagen bestod av jobb och sen på kvällen fest ganska sen utgång för vi lyckades inte riktigt få tummen ur asset och komma ut men tillslut! Anna hade fått höra om ett ställe som hette luux som tydligen skulle vara bra, vi hitta dit men det såg inte mycket ut för världen. Däremot hade grannstllet fullt ös så då tänkte vi att vi går in dr istället och chekar! vi möts av riktigt go musik och massa hånglande killar? ooh yees vi hade kommit till en gay bar haha, ska säga det att de kan verkligen festa! de vet hur de lurviga ska skakas haha ;D stanna inte jätta länge, drog oss ut när brudarna började bli lite för närgångna :P
blev en yr runda sen runt i oslo centrum där vi både möte en 60-årig Josse-sugen man, massa säljande kvinnor som stod i hörn (hoooockers), lammkött, vår favorit gatumusikant, och goda cheeseeesar på donken.
Nej en blandad kväll :)

Idag har det blivit en promenad ute i friska luften, ett försök på en sushi bar som inte var öppen så istället har det blivit en god lunch här hemma ed potatismos&köttbullar!
ikväll jobbar Anna &Emma och jag och josse ska på Fest med tema kändis , och vad tusan ska man då klä ut sig som ... hmm återstår att se !

thingeling, xx



0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!