min lilla överraskning ;)

jaa snart kommer lilla josse hem coh då väntar en present till henne :D jag älskar att överraska och jag hoppas hon blir glad .. det återstår att se :D sen hade jag inte hjärta att inte ha något till emma också, hade ingen aning om vad jag skulle köpa till henne kunde inte komma på ngt direkt hon sagt att hon vill ha så det fick bli ngt jag vet hon behöver och det är strumpor haha I know I know not to fun men verkligen in need! den kvinnan sliter ut våra och återanvänder ett par flera dagar i rad haha. såå yees det fick bli det! då hoppas jag ju på att hon inte kommer in på min blogg innan hon kommer hem ikväll så det blir en surprise för henne med :)



1 Kommentarer
Marita

Dina vänner är lyckligt lottade att ha dig som bästis.

Du är fantastisk Malin !!



Kram Marita



2010-11-20 | 14:28:06

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!