liten förändring

ja igår gick det som det gick , med mitt hår
första advent och fick lära mig ngt nytt att lila är väntans färg här i norge. att man pytnar med lila nu innan jul i väntan på att julen ska komma, fick äran att pynta på jobbet och tända första ljuset i den fyrsiffriga stacken.  släng på en juleskiva med så stämningen blev på topp när mina söta oldies kom upp för att äta frukost, myspys på hög nivå. pricken över i:et va att det lös utanför av all vit snö som låg som ett mjukt täcka på marken.

jaa tillbax till det där med håret hehe blev att sling färgen åkte fram och hmm första resultatet va Hej Tocken! men efter att vi la i en omgång till med blonderingen blev slingorna tack min gud mer åt det blond guldiga hållet haha.. om det inte hade blivit "lyckat" skulle jag fått dra på mössan och springa ner till första bästa affär och inhandlat en svart färg :P
ska bli fler slingor men får ju börja lite smått vill inte at folk ska bli chokade eller att mitt hår ska ramla av för det kan vi fråga emma om hur det känns haha..
det är ju inte så att jag ska gå & bli blond för det kommer jag aldrig i mitt liv bli, vill ju inte se ut som en polski med mega utväxt efter en vecka. noo det får bli ljusa slingot så jag inte ser ut som en albino (lika mkt i alla fall)

annars jobb idag men nu hemma och ska äta lite food med anna, emma är med sin booy och josse jobbar kväll så blir vi två som får mysa framför tvn och datan ikväll. annars blir det såklar jobb imorn , ovanligt va?


sisådär bild men har ingen lust att fixa håret eller fixa mitt face och vara med på bild idag hehe så detta får ni nöja er med soo long :)  och sling färgen josse använde på mitt hår va denna,  funkar helt super på emma&josse men kanske inte på mitt cp hår som kan lika mer en lejon mann ibland..  xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!