Julpynt & extra jobb

Godkvæll alla :) kan man tænka sig att en lørdag kvæll sitter jag hær på jobbet och har tagit på mig extra.. yesbox det ær tyværr fallet. Lørdag ær ju vår heliga dag då det alltid firas med fest før att man "øverlevt" ænnu en jobbe vecka men det firade vi igår før idag jobbar jag natt och emma kvæll + morgon imorn.
Det blev før fest utanfør oslo med josefines jobbar kopmisar och sen in till stan før fest på Hard Rock som før øvrigt va riktigt kul! Helt spårad kvæll som vanligt nær vi ær i farten , men man lever bara en gång haha ..
(internt meddelande till stimmo, josse&malin solade haha)
Annars va vi hemma vid fem tiden efter nattamat och dans på karl johan, direkt i sængen och ljudet av på mobilen før alla skulle sova ut før engångs skull (:

Blev en super god middag lagad av kocken Emma, Nær hon hade get sig ivæg på jobb satt vi andra tre mest och dega tills vi tog tag i våra liv och drog igång julmusik och børja gøra pynt! så nu ser lægenheten lite mer julig ut men det ær klart allt blev inte riktigt så moget gjort av oss.. men såna ær vi :D

Naae så denna lørdagskvællen/natten spenderas på Jobbet men en varm kopp choklad & kos, ha en trevligt kvæll alla festpinglor! xx

 

bild tagen av josse. smakprov på vilket håll vårt pynt spåra..



0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!