helgen är kommen

  • Yes mina kära läsare nu är det äntligen helg igen :D denna veckan har gått undan och nu är vi här igen!
kom hem runt halv nio från jobb och nu har jag käkat lite frukost snart ska jag ut en runda och fixa en present till josse.. en väst som hon velat ha här nere i en av affärerna men inte köpt den. jag ska dit idag och se om den är kvar och då tänkte jag överraska med att ge den till henne i present, så håll tummarna för mig att de har kvar den!
Annars blir det besök idag från skåne land :) josses ena systrer Alex kommer hit över helgen och hälsar på, trevligt trevligt! :D så imorn blir det ut och visa henne runt.

annars ikväll blir det nog myskväll och god mat, kanske lite vin också. jo det glömde jag förresten att berätta till er att jag fick av min chef tre ljuslyktor i rött och en flaska vin, varöfr undrar ni och det undrade jag med? och hennes svar blev "som tack för att du ställer upp och jobbar för oss" .. asså gud vilken skillnad det är på folk. helt underbart att bli uppskattad och inte bara höra det genom ord utan också via handling :) det gjorde mig glad!
så den flaskan kanske vi öppnar ikväll.

annars får vi se hur helgen blir och vad vi känner för att göra , ha en trevlig fredag alla xx

bild tagen av josse på mig

oktober, Oslo


1 Kommentarer
Hemlig Beundrare

Mums, läckerbit!

2010-11-19 | 15:24:40

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!