GODMORNING OSLO

Söndag morgon och oslo är folk tomt? jaa jag va väl den enda som inte va ute igår och festa till det och den enda som tog t-banan kl 8 imorse.. usch vill knappt höra hur kul anna&josse hade det igår haha.
Naeej inte vara depp måste vara pepp har ju tjänat goa pengar med goo OB istället :)
sitter här hemma nu och inväntar att tjejerna ska vakna upp och vi kan ha en dejlig frulle!
Annars kommer dagen att bestå av fix&trix och förhoppningsvis en god film, inget öppet idag så tyvärr kan man inte dra ut och försöka hitta sig ett par svarta jeans, som jag är in need of, det får väntas med till imorn!

jobb inatt igen och imorn direkt på dagvakt, det går ju fint nu :)


och jag måste ju tacka mina fina sötnosar Karro&Emelie som överraska igår med ett samtal från sverige bara för att de ville säga att de älskar och saknar oss här uppe!  det kallar jag riktigt vänner , <3

trevlig söndag alla! xx

(bild från fredag)




1 Kommentarer
kottis

love you most. ! <3

2010-11-29 | 20:50:51

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!