farsdag

Söndag, dagen efter, slappe&kränge dag plus FARSDAG :)
Är ju inte hema så att jag kan fira min kära pappa men imorse när mina syskon skulle väcka han med frukost på sängen med fin sång fick jag vara med på ett hörn i telefonen, tack till högtalare haha.
första gången jag missar att vara hemma på farsdag någonsin, annars har jag alltid tagit mig hem om jag varit ngn annanstans men tyvärr blir det inte så idag.. får hoppas de firar på där hemma utan mig :) grattis igen Pappa! mycket kärlek till dig världens bästa :)


annars som jag nämde i början är det dagen efter,
dagen efter fest såklart ;) och går kvällen blev mycket lyckad och uppskattad Beyonce blev man. Josse fick bli Kesha med flippad sminkning, passande!
annars fick vi träffa på både Lady Gaga & Turtle i Entourage :P
träffats massa nytt folk och tagit masssa roliga bilder som ni kommer få ta del av, såklart!
men som sagt söndag idag och man är ledig blir film mys med josse eftersom de andra två ska jobba.
ha en super dag alla, xxxxxxxxxxxx ;)

















0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!