Familjen på besök!

Då har men nästan hela familjen på besök här i vår lägenhet!
tyvärr är inte syster med här... :( men får se henne till jul om hon inte kommer hit och hälsar på mig innan( som jag hoppas på riiiiktigt mycket :) ) Så idag ringde alarmet halv nio och jag väckte resten av familjen, jag och papsen fick snabbt ge oss ut och flytta bilen så attt vi inte skulle få en p-böter. efter det blev det en god oc lång frukost med nybakt bröd och massa gott pålägg, laddade och klara för utgång höll vi alla tummarna för att det inte skulle regna när vi väl var ute på tur och vi hade vädergudarna på vår sida för solen titta till&med fram :)
det blev en riktigt sightseeing runda med karl johans gate-nationalteatern-slottet-akerbrygge-fortet-operahuset och en lite runda här runt i Grönland! mkt promenerande och massa mys , helt jäkla underbart !
 Nu sitter vi här och njuter av vin efter an trevlig efter middags fika här hemma med josse och emma och senare väntar en ost kväll med lite räkor och massa annat MUMS :D man kan ju inte annat älska att ha familjen här!

lite bilder från idag ser ni här nedanför :) xx








0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!