Surprise Surprise

ingen uppdatering I KNOW! känner ju nu när man är hemma att man inte har riktigt tid för at sitta för länge framför datan har ju så mycket annat kul man vill hinna med!

och yes jag är faktis hemma i äholm :) jag och emma har sen länge planerat att vi skulle komma hem och överraska Jessica som fyllde år igår och hade förfest hemma! :D så i fredags när min familj skulle hem från Oslo hängde jag och emma med i bilen och kom hem runt halv 10 på kvälle, det blev att krama om syster och marcela som satt hemma och vänta med en tårta och present till mig och emma :) super välkomnande eller vad!
hann med att träffa christoffer och ta igen ett löfte om körkorts oskuld på donken ;D haha

igår blev det att hålla sig inne eller i alla fall gömd för att inte avslöja min och emmas hemkomst så blev att jag hjälpte mamma&pappa hemma som skulle ha fest på kvällen och sen en runda till spaet och chilla med marcela,syster & bror. perfekt uppladdning inför kvällens bravader!

klocken blev äntligen åtta och jag hämta upp emma, vi fixade ett lakan som vi klippte hål i vid ögonen och på lakanet skrev vi "trick or treat Jessica". körde till jessica och runt hörnet innan jessicas hus halsa vi vodka för att fina lite styrka haha. vi drog lakanet över oss och ringde på, Jessica öppna och skratta till "haha" drog av oss lakanet och vi får ett vanligt "hej" men två sekunder senare inser hon vilka som står framför oss och jessi brister i gråt och slänger sig på marken :D en reaktion vi hade hoppats på!
inne i soffan satt resten av stimmo gänget och när de fick höra att "de är några från norge därute" sprang de ut ögonböj och kasta sig i våra famnar :D kram&puss kalas på hög nivå! :))

går kvällen bllev mycket lyckad , helt underbart att få vara med sina fina vänner :)
idag har man hunnit med att träffa Pi,Kalle,Emma,Karro,Madde,Mia,KLara,Linnea och Stina ! och nu sitter man här hemma igen och myser till det med familjen,morgon dagen är fullspeckad med saker jag "måste" göra... men på kvällen blir det en stimmo kväll som jag ser fram emot!

bilder från hela vistelsen kommer sen när jag är back i Oslo för nu har jag inte tid att sitta här mer  ;P
godnatt !!xx


men en bild får ni njuta av och det är mina älskade päron som igår hade en liten försenad Halloween fest och efter mina förslag att de skulle vara Catwomen & Jokern från Batman blev detta resultatet , jag gillr't  haha ;D


1 Kommentarer
jessica

världens bästa överraskning!!! <3

2010-11-10 | 17:09:03
Blogg/url: http://jessicaornhag.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!