Åter igen sitter vi här

Jaa så va det söndag igen :) tiden går fort nu.
längtar redan till nästa lördag eftersom det är den dagen vi festar till det lite och oftast går ut och på det lever man sen hela veckan för att hålla humöret uppe och klara sig igenom allt haha. tänk vad lite fest kan göra och att få fixa sig är ju ngt av de roligaste och det gör vi ju bara på lördagar nu mer, ingen som orkar fixa sig inför jobb..

Men jaa annars sitter vi här igen jag och josse :D har haft en mysig deg dag med josse och en film. Det blev Wold Trade center som ingen av oss sett innan och jag kan säga att vi kunde inte hålla oss från att gråta men jag kan erkänna att jag var den större lipsillen av oss :P

Blev inget bloggande igår eftersom jag josse och hennes syster var ute på sightseeing hela dagen och det är nästan skrattretande hur många gånger vi varit  i Vigelandsparken och Opera huset haha.. men så är det! :)
annars blev det fiesta igår vi hade förfest och jaa vi kom inte längre haha det va ju tänkt att vi skulle ut men det va så trevligt här hemma så vi stanna här, det blev mkt dans och pratande så det va lyckat! har träffat några av de mest roliga killar på evigheter och de ska vi festa med igen tycker jag!

Nej annars jobbar emma, Alexandra (josses syster) har åkt tillbaka till Sverige och Anna kommer imorgon tidigt,
josse flippar rundor i lägenheten som vanligt och jag försöker få ner en Julklappslista .. Vilka jag ska köpa till och vad! .. alltid lika svårt .. och inte mycket till hjälp heller när man frågar svarat blir antingen -Vet inte, inget speciellt, eller -Det vet du bättre än jag. hmm tack typ :P
jaa men ni får skylla er själva ni lämnar beslutet till malin och då vet man aldrig vad det kan bli ;)

neej men bilder sen igår kommer senare eftersom dATORN dampar lite.. , ha en mysig kväll xx








0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!