WILL.I.AM


Ja då har man varit en runda i Brixton idag med Karro och skulle försöka fixa en present till värdmamman men hitta inget tillräckligt fab som hon skulle uttryckt sig haha!
så får se om jag hittar ngt på Zara home eller vad det nu heter. Hitta ett annat kap istället (a) såklart!
en super fiiin klänning jag velat ha innan på new look! ska fota den sen då ni får se den :)
Ikäll blir det en liten utgång för att dra till Wiskey Mist där WILL.I.AM ska spela och för er som inte vet vem denna man är så är han en av medlemmarna i Black Eyed Peas ;D kommer bli riktigt häftigt tror jag!
neej nu ska jag hinna jobba lite innan man får ha roligt ;P
xx

1 Kommentarer
Oona

du är så vacker!

2010-05-30 | 16:51:12

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!