Utvilad?

Ja vad ska man säga, är jag utvilad eller hade jag behövt ngr timmar till?..
sov helt underbart i natt men går natten va mindre energigivande eftersom jag fick ställa upp för mina två vänner som skulle joina mig så efter lite tjat på chicken tikka fick jag min kudde och somna snabbt men när jag vakna hade jag såklart ont i hela kroppen, inte super mjukt på golvet.
gårdagen spenderas bara till att chilla och på kvällen blev det lite chill ute på cafe där även karros room mate hängde också på,

söndagen ska jag sammanfatta kort, efter att varit ute på lördagen chilla jag emelie&karro rundor i stan  visa emelie lite av london. vi kaka riktigt god lunch på Wagamama! lite shopping och där efter mellan landning i brixton för en milkshake haha. tog oss hem till mig powernap för de andra två och sen here we go again- på det igen och börha fixa oss för kvällen,
efter mkt mkt krångel landa vi hos danny i hennes nya boende förfesta lite snabbt och begavoss sedan in mot stan, tackar ali kebab för hjälpen med det! ;D
Det blev Wiskey Mist där jag aldrig varit men fick nu också uppleva, ska tydligen vara ett ställe mkt kändis folk drar sig till, kunde inte riktigt förstå varför först eftersom jag tyckete det va ganska litet och inget speciellt, men sen när man lyckades komma in på VIP visa det sig va dubbelt så stort än vad man kunde se från början! och kändisar va där, Chelseas fobollsspelare dök upp och Michael Ballack va en av dom karro snacka med , :P
såklart hade de ett eget vipvip inte vanliga vip utan ett alldeles eget ;) så det va titta men inte röra haha, men fett att de va där ;D
hemgång och där tackar vi music from the heart :P haha och såklart underhållaren Chicken Tikka!

en rolig kväll med såklart massa galet involverat, trött som ett lakan och brännande fötter men va gör det när man får umgås med lite chelsea players :P


idag blir det att möta upp karro&emelie så får vi se vad vad vi hittar på med! :) kul att ha emelie här är det i alla fall så det ska njutas av mer innan hon tar sig hemåt imorgon. kan ju hoppas på att hon dyker ypp med resten av stimmo i slutet av denna månaden!
neej nu ska jag ta med bella och dra mig ut i parken en runda. ha det super alla och njut av solen för det ska jag :D


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!