Morning!

tjena ögat! & godmorgon ängelholm, london, sverige, england , mamma pappa, alla,

trött trött trött trött trött.... varför ? vet fasiken inte varför. och idag gick jag ändå och la mig igen efter barnen gick till skolan och somna om men är jag piggare ! nooo noo.

chatta med pappa innan och det första han frågar är : trött idag ?

hmm hur tusan kan han veta det haha, han svarar : märks på långa vägar

och det enda jag hade skrivit va heeej :P

känner han mig eller vad haha (!!)

har också fått grymt ont i halsen så jag hoppas verkligen inte att det är en förkylning eller halsfluss som är på ingång för det orkar jag banne inte med just nu. vill vara frisk och speedad inför emelies besök till helgen. får börja leva på kaffe kanske. ikväll ska jag sitta barnvakt igen men det blir åt min egna värdfamilj och cammy love kommer och gör mig sällskap så det blir myspys kanske en liten film till det.

från det ena till det andra, just nu håller familjen här på att bygga om de ska alltså bygga ut köket så nu är hela garaget på baksidan bort köttad och det är feta hål ner i marken, massa byggisar där ute så man vågar ju inte gå ner i öket och göra sig den där efterlängtade kaffen nu eftersom jag ser ut som om jag aldrig sett solen plus som att jag varit upp i över en vecka, not hot vill jag säga. så får väl fixa så man ser lite anständig ut och ta sig neråt, kanske få bli en liten promenix ut idag , lite frisk luft har väl aldrig skadat .. eller ? ;)

det är för övrigt värsta grannfejden här haha, hit borde aschberg komma och ställa lite till rätta! detta är då min värdfamiljs ena granne, hon är kanske runt 60 år, polsk och bor med sin man sedan många år tillbax här. v någon okänd anledning är min värdmamma och hon fiender och kan inte en titta på varandra! nu när min värdfamilj skulle bygga om va de tvugna att ha tillstånd från grannarna och tror ni hon gav sitt tillstånd? klart inte haha. de som tar besluten om ombyggnaden går igenom tog först hänsyn till denna kvinnas icke medgivande men sen körde de över det och gav gödkänt för familjen att börja sin ombyggnad.

det ni ser på bilden är gränsen mellan familjens trädgård och hennes, det brukade stå ett garage där men nu som ni ser är där inget direkt hus som av gränsar. min värdfamilj erbjöd sig att sätta upp ett fint nytt högt staket för att få kvinnan på bättre humör, svaret blev - jag behöver inte er välgörenhet!

haha snacka om vaknat på fel sida på morgonen, så nu är hon där ute och försöker sätta upp en hemma gjord avgränsning av lakan, kläder, plast, resväskor, you name it!

haha kul att see vad som mer kommer upp under dagen :P

xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!