Maj 18

Idag är det bara en vecka och en dag kvar tills mina underbara älsklingar kommer hit :D får börja planera upp vad vi ska hitta på förutom att festa ;) har i alla fall utforskat nattlivet med karro en hel del på sistone så få får väl tänka ut vilket som va top notch (Stavningen?) och som passar våra babes bäst ;D

Idag kände jag för att vara lite extra snäll så jag gick in på euroflower.se , tror jag det va, med hjälp av Ingrid som guida mig hehe, därifrån beställde jag en bukett blommer som skulle levereras till Laxen Spa och mamsen :) det va både till mamma & pappa och de verka som de blev glada för överraskningen som kom med bud :)

nu blirre lita skype med josse&karro sen sova tidigt ? nej men gå till sängs i tid i alla fall.. xx

 


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!