En elefant i London ?

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yes hela London har blivit invaderat av elefanter i alla olika färger och mönster! en härlig färgklick och roliga att kolla på!

Anledningen till att de ens finns är ju som ni säkert vet av samma anledning som att de kossorna stod runt om i Stockholm förra året och då också i London, för att samla in pengar till välgörenhet.
Det är alltså kända och mindre kända designers/konstenärer som bestämmer hur sin egen elefant ska se ut och får den utplacerad ngnstans i London där allmänheten kan få chansen att njuta av dem och sedan ska de auktioneras ut till högst bjudande och de pengar som samlas in går då till välgörenhet.

Bra idé tycker jag :D

 

I alla fall blev det att njuta av solen idag i Green Park med karro :) vi missade precis Danny och hennes kompis som var påväg till London tower Bridge så vi hann tyvärr inte möta upp dem, men en liten mys stund han och my love med.
Ikväll som sant blir det barnvakt och jag känner på mig att jag kommer få till sängs tidigt idag och verkligen sova ut imorgon är fortfarande helt slut efter Emelies besök och jag undrar hur det kommer bli när Stimmo kommer då haha .. herregud :P dottern C har turen att få gratis biljetter till O2 idag och vip pass och hon ska få se och träffa Westlife.. hmm inte alls avis .. ;s

hörs senare!

xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!