Usch

Jag känner att jag varit dålig på att ge en full utläggning av vad jag hittat på med de senaste dagarna!
men ska göra en kortkort sammanfattning för er
Fredag-Barnvakt
Lördag- Brighton med Cammy&Karro, på kvällen vattenpipa&vin på en marockansk resturang, sen en kort utgång
Söndag-Steeek hela dagen med karro & på kvällen chill och barnvakt
Måndag-kände mig helt lost in d blåst ingen mobiliisch som fungera, stekte i solen och hängde med min värdmamma till east dulwich för att hon skulle shoppa mat och behövde hjälp att bära plus att jag skulle lösa in mina money på en sko affär.
IDAG TISDAG :D jaa jag hade ju tänk ta mig till karro för lite steek emn solen fick kanske nog igår av att vara framme och steka oss så idag har den gömt sig bakom molnen :/ så vi fårse vad som händer, hade behövt fixa lite things i affären.. fårse när karro vaknar till liv vad som hittas på (:
nu är det bara en dag kvar och sen är stimmo på igång :D :D nii fattar inte hur lycklig jag är att snart få ha mina favoriter samlade här i London !

asså jag är så trött hela tiden fattar inte varrrrföör NGN ge mig energi piller tack! får väl bli en kaffe nuu så man får en liten push att sätta igång att fixa sig.
och bilder från helgen KOMMER men har min kamera hos karro så därför har jag inte kunna dela med mig av dom till er men jag lovar de kommer ;)

saknar min bror nu , han fyller år nästa fredag och tyvärr kommer jag ju inte vara med på hans födelsedag men jag lovar jag kommer hem kort efter det med en fiin present ;)

te amoooo hermano<3

xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!