trött? skojar du..

jag vet inte varför men är sten trött gäspar hela tiden och går och dagdrömmer stup i kvarten.. vet inte om jag ska ta mig en liten tupplur innan barnen kommer hem från skolan eller om jag bara kommer bli segare då.. palla

har varit på stan idag vi tog oss en runda till primark och shoppa loss lite, men bara lita ;s
är ju inte super rik nu så får blir det på att-köpa-listan som jag brukar vara så jätte bra på att följa..
solen tittar fram lite då&då och det tackar vi för , ger mig lite energi.

nej fasiken tror nog ändå att det blir en liten fem-minuters-ska-bara-vila-ögonen paus nu ;)

hörs senare! xx

1 Kommentarer
jessica

snygg design gumman )

2010-05-05 | 19:24:38
Blogg/url: http://jessicaornhag.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!