Solsken :)

Idag vakna jag av att solen hade letat sig fram bakom gardinen och lyste rätt i mitt ansikte, brukar hata när det händer men idag blev jag bara så himla glad att solen sken, underbart! behöver lite sol-energi och att springa en runda i parken när solen skiner är ju helt perfekt! tyärr känner jag att jag är påväg att åka på ännu en förkylning.. usch hoppas inte det blir som sist va helt borta, håller tummarna och knarkar te med citron ;)
idag tror jag det blir en runda till stan för att möta upp Danny och hennes kompis på besök fårse hur jag gör men ska i alla fall komma iväg på en löprunda strax även om det tar emot.

tänkte även på det att nu till sommaren är alla hemma igen , alla i min närhet som rest, kommer blir riktigt kul tror jag när alla är samlade igen (:  sen vad som händer till hösten får vi se men pengar måste jag tjäna och om det blir som vi hoppas på eller om det blir andra planer det återstår att se, orkar inte lägga ner för mkt energi på att tänka på vad som händer då mer på vad jag måste hinna med nu sista tiden i London och sen när jag kommer hem och sommaren knackar på dörren.

ingen utgång i idag i alla fall, lovat sitta barnvakt så det blir bara jag och min värdson hemma i huset och jag undrar hur det kommer gå, han kan vara annat än lugn när hans föräldrar inte är hemma haha menmen det brukar funka om man sätter på fotboll på tvn då blir han lugn.


tänker på dig cammy love, <3


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!