Rihanna va awesomeeee!!

Yees igår blev det Rihanna ändå efter  många OM & MEN !
jag ska berätta hur mkt fram & tillbaka det har varit med de där j*vla biljetterna!
det började med jag emelie och karro boka biljetterna för kanske två-tre månader sen och va super glada att vi fått mkt bra platser för ett helt ok pris (60 pund) vi hade skrivit att biljetterna skulle levereras till min adress så det va bara att vänta eftersom det stod att de kommer inte förän veckan innan. Och veckan innan kom tror ni ngr biljetter kom !? nooooo!! jag prata med min värdmamma och hon va snäll och hjälpte oss och ringde detta företag som vi beställt igenom, hon ringde för att inga missförstånd skulle uppstå, hon fick då reda på att vårt köp hade blivit diclined UTAN att vi fårr reda på detta! hur i heliske skulle vi kunna veta att vårt köp inte gått igenom när det stod när vi köpte biljetterna att köpet gick igenom men SEN att de avböjt vårt köp pga av ngt security skit och inte ens skickar ettt mail ??
I alla fall såå prata min värdmamma med dem och fixa så att vi skulle få nya biljetter som de då som tur att hade kvar , riktigt bra kap för då fick vi riktigt bra platser och denna gången för 40 pund, och mamma L fråga minst tre gånger är du nu säker på att detta köp går igenom och är du 100%på att tjejerna kan hämta ut biljetterna på måndag, och mannen hon prata med försäkra L att allt är ordnat och vi skulle kunna hämta ut våra biljetter på månadagen.
Överlyckliga va vi eftersom vi fick billigare biljetter och bättre platser, men man ska inte ta ut segern i förväg..
föööör på måndagen skulle vi bara kolla vår mail av ingen speciell anlening och då visa det sig att vårt köp hade blivit DECLINED IGEN! fast att vi pratat med en från företaget och de hade försäkrat oss att allt gick igenom och att våra biljetter skulle kunna hämntas ut på måndagen men fyyyyy fasiken !
snacka om att vi kände att allt gick emot oss.. vi ringde företaget och de sa att det hade blivit avböjt av samma orsak som förra gången pga av security skit! men de ville meddela att de hade biljetter vi kunde köpa för 160 pund, NEJ TACK pisse dyrt och det företaget kan ju glömma att vi skulle våga beställa igenom den någonsin!

Vi skulle pröva lyckan och tog oss ner till stan för att se om en av alla biljett "stånd" hade ngr biljetter över och jaa visst de hade precis fått återbud av ett gäng på 20 pers som inte kunde ta sig till London och det va "best seats ever" och de kunde vi få köpa för 55 pund så vi tog ju det erbjudandet och betala, vi skulle återkomma halv sex samma dag (igår) för att hämta ut biljetterna så vid den tiden var vi där igen helt spända på att äntligen få hålla i biljetter till Rihanna efter allt skit men vad tror ni de säger när vi kommer dit joo VI HAR INGA BILJETTER!!
ni får tillbaka era pengar men tyvärr vi har inga biljetter till er, snacka om att jag börja koka! och karro börja skälla ut mannen emelie helt ställd och vi kände verkligen att det är INTE sant! mannen föreslog att vi skulle gå runt hörnan och se om ett annat biljett "stånd" hade men svaret på det va karros:  ni är ett skit företag , skiiit!  de va det minsta de behövde höra j*vla företag.. som LOVA verkligen LOVA oss biljetter bara ngr timmar innan.

så där stod vi inga biljetter och helt förbannade, men från ngnstans hitta vi viljan att våga föröska igen att få de där biljetterna, klockan va runt sex och insläppet skulle börja halv sju men det hindra inte oss från att ta tuben till O2, och väl där fick vi en trevlig överraskning att vi kunde få tre biljetter för 43 pund var, sittplats helt ok platser. vi tveka inte en sekund utan langa fram pengarna och fatta inte att det va sant när vi stod och höll i biljetterna. snacka om lycka haha.
och de andra j*kla företagen kan slänga sig i väggen!!
Rihanna va grymmast! såå bra Live och verkligen skit många låtar man inte tänker på att hon gjort såå blev mkt dansande upp på läktarn haha ;D jaa det va inte en lätt väg till de där biljetterna men vi fick se och höra henne och jag ska säga att jag mina öron njööt varje sekund av den konserten , fy nästa gång åker jag direkt till O2 om jag ska ha ngr biljetter haha...

2 Kommentarer
Louise

hah, näää... era stackare! Jag hade fan slått gubbjäveln :P men tur att de fixa sig ju!!! :)

2010-05-14 | 01:50:02
Blogg/url: http://lucysblogg.blogg.se/
Malin

Jaaa du det va fan inte långt ifrån att karro hade smackat till han, ! men fy så grym hon var vi glömde allt krångel innan när hon kom på scen :D

2010-05-14 | 10:21:01
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!