På tiden!

Att jag kom ut och sprang en runda igen, har verkligen legat på den lata sidan nu ett tag och det är inte bra! jag va så taggad innan och va ute och spran ofta men nu, inge pepp alls. älskar känslan efter men man glömmer den så lätt till nästa gång man står där och ska bestämma sig för om ska på med de där jogging skorna eller inte.
Till sommaren har jag i alla fall bestämmt mig för att träna friidrott igen, inget tävlande men träna på IP i sommar hade varit riktigt nice, saknar verkligen de träningarna så nu har jag meddelat bengan bacon (tränaren) att han kan räkna med mig i sommar så får väl ta tag i det och ta mig ut dit :D ett par nya spikskor kanske skulle behövas då kom jag på.. (; får nog dra med mig lita andra i stimmo så att det blir som de good old days, ngn sugen Jessi, karro emelie, emma ;D ???

Har förövrigt så mkt bra musik att lyssna på nu blir såå pepppppppad!! move on and shine on!
ska tortera mina öron med de olika låt texterna nu så kanske ngt går in,
ser verklgen fram emot denna sommaren :) tror det kommer bli underbar och oförglömlig, eller inte tror jag vet för det ska vi se till att den blir!

Bild från Wiskey Mist i Söndags!

jag och mina j'vla pussmun poser..

 


1 Kommentarer
jessica

hihi ja kan komma ut och hejja på: )) och fixa lite stimmostämmning!! <3 <3

2010-05-13 | 18:51:36
Blogg/url: http://jessicaornhag.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!