on my way

uppe med tuppen och vinkat hejdå till familjen som åker på en veckas semester , kul! för er haha. jaja hemma själv är ju inte helt fel heller :P blir kanske en favorit i repris då vem vet?
i alla fall ska jag ha llite frukost mys med Elly som kommer över när hon vaknat och efter det blir det att möta upp stimmo tjejerna och se på när de shoppar loss på primark ;) kan bli faarligt ! haha
fiint väder är det idag också så blir nog ngn ute servering vid floden senare idag (:
Vakna och såg att jag hade missat samtal från Cammy kl 3 inatt haha , fylle samtal kanske ;D tusan att jag hade ljudet av det kunde blivit ett mkt trevligt!
naae nu tar jag tag i allt och dricker upp mitt kaffe och fixar till mig och ska försöka få mitt hår någerlunda platt? önska mig lycka till..
ha en underbar daaag alla fina ! xx



gänget som gjort london osäkart (osäkrare?) de senaste dagarna ;D

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!