Ny blogg design :D




Hallaaa peopleee! har precis skypat med snyggisarna Tina&Lise, mucho trevligt men tråkigt nog va de hemma sjuka så krya på er babes! själv är man fortfarande helt nitad och hade nog kunnat somnat ståendes om jag inte hade haft denna underbart sköna sängen att chilla i ;)
idag blev det som jag nämde lite shoppande och det gjorde att jag kunde stryka två saker från min att-köpa lista, min systers födelsedags present och en klänning till den 3juliii :D
fortfarande har jag saker kvar på listan men det får vänta lite så att det inte svider såååå hårt i plånkan..
blir jobb på bageriet på fredag för övrigt, gott med lite extra cash inför helgen och emelies besök! välbehövda om inte annat.

tror att denna kvällen får bli chill till tusen för mig del, ska invänta att efterlyst kommer upp på tv3 play, för det är väl ett nytt avsnitt idag hoppas jag!! en kopp te ska också få joina mig :)

ett extra tack till Emma B som varit gullig och hjälpt mig med den nya blogg designen, tack tack tack !! en länk till hennes blogg ser ni i menyn,
off to the beeed!  xx

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!