NattiNatti

Bilden tog jag igår när vi va påväg hem från vår lilla myskväll vid floden, det va suuuper varmt och så härligt att se alla människor så glada och inte så påklädda haha.

Har suttit barnvakt ikväll och kollat min första cricket match live :P det va sonen som spela och jag kan ju säga att det va inte för lätt att förstå hur det spelet gick till men tydligen va han duktig haha..

imorgon blir det en utflykt men vart får vi se det är i alla fall jag karro och cammy som ska ut och njuta av dagen :)

sov gott alla , xx


1 Kommentarer
Louise

haha nä cricket ska ha de mest komlpiserade regelerna ever typ! :P vad vi fick höra i Oz anyway...

2010-05-22 | 13:07:51
Blogg/url: http://lucysblogg.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!