Massa moln så långt ögat kan nå



HEJHallåå vad hände ved vädret
? igår va det stek het i parken och man blev till&med lita röööd men idag har solen gått och gömt sig :/ jag och Koppen som planerat steka lite idag igen men nehe så blev det inte! Hoppas den tittar fram till ikväll i alla fall då jag vi ska in mot stan och möta upp efterlängtade Cammy som vi inte sett på föörlänge. blir en liten kvälls fika och some catch up talk!
Igår kväll va det inte tänkt att jag skulle göra allt för mkt men ibland kan det ändras så snabbt, och när Elly skrev och fråga om jag ville med ut en runda bara för att chilla i det fina vädret tveka jag först en sekund eftersom jag inte va fixad alls men sen så tacka jag ja till inbjudan och fick sätta igång.
Här nedan ser ni alla fall Alejandra till vänster som är från Spanien & Elly till höger som är från Turkiet :) båda två också au pairer i samma område som jag. really nice girrrrlllls ;)


 

Sitter just nu hos en familj som jag varit barnvakt för innan, är bara jag och en av killarna hemma för han är sjuk och skulle inte gå till skolan. Mamma K behövde hjälp med att kolla till han eftersom hon hade ngr ärenden att fixa idag såå blir barnpassning från nu kl nio till fyra i eftermiddag.. helt OK eftersom sonen sover OCH solen är inte framme idag annars hade jag inte pallat haha.. :P men pengar är alltid bra att ha speciellt nu när jag ska köpa present till bror min :)
nej lite kaffe nu kanske ? suueeen !
xx

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!