måndag

Jaa då har man vaknat upp ännu en dag i storstaden London :D underbart väder och jag sitter här i solen och njuter av min kaffe kan det bli bättre!? det är inte långt kvar till hemgång nu och tiden rinner bara iväg helt sjukt.. funderar så det knakar på hur det blir till hösten vad jag vill göra men jag tror nog vi kommit fram till det eller hur koppen, men man vet aldrig vad som händer. 
idag känner jag bara sån glädje av att ha helt underbara vänner i min omgiving och så glad att kunna umgås med dom jag själv vill och inget påtvingat skit, happy happy happy :) det är bara att radera alla de människor som tar energi från en istället för att ge, i alla fall ....
igår när jag kom hem efter chill med karrosen blev det film mys med min värd dotter och efter det måla vi lite bilder kommer här nedan på våra mästerverk :P

& något jag måste dela med mig av är min läängtan till Stimmo kommer :D :D nu är det baraaaa en vecka och tre dagar tills vi är samlade här miihiiii såå happy! ska bli så kul att visa London och få vara alla tsm (v) vi hoppas såklart fortfarande på att emelie hänger på för annars saknas det en pusselbit i stimmo.
xx





0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!