Maj 4

tänka sig att det redan maj och våren är kommen, snart är sommaren här och man får ta tag i livet och sommar jobba.. känner ju inte jätte mkt för det eftersom jag hade ju föredragit ha lte semester, menmen I need the money.
Söndagen på Boujis va inte i närheten lika galen som fredagen, mina fötter värkte och jag va bara inte på super fest humör. Kul va det men inte lika kul som det brukar tyvärr, nästa gång får det bli antingen ett nytt ställe eller amika igen :)
igår tillbringades dagen i min säng och jag karro fixa med alla inbjudningarna och chilla hela dagen, grymt nice. en liten promenad tog vi oss på och sen på kvällen satt jag barnvakt åt en annan familj, och det huset va inte att leka med! fyra våningar och varje våning va skit stort så jag gick fasiken vilse när jag skulle hitta dottern som skulle i säng haha. litet krydd med 5 toaletter kanske ;) men jätte gulliga barn och mkt chill eftersom jag satt vid datan mestadels av kvällen :P lätt förtjänta pengar!

idag blir det en runda ut i parken och sen möta upp karolina den fina för lite äventyrr, inget bestämt mål men får la se vad det kan hittas på med, har ju en del att planera bland annat inför helgen då emelie grodd kommer och lite inför 3 Juliii ;D

x


undrar vad den flaskan innehöll.. gott va det inte i alla fall ;)

en sak är säker , jag ska aldirg använda rött läppstift igen ser ut som jaa jag vet inte vad, men fult va det haha

 


1 Kommentarer
Daniella

haha tack för att du klippte bort mig, det är ju skönt att någon lyssnar på en iaf! :)

2010-05-04 | 12:22:09
Blogg/url: http://nellapalm.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!