Ingen rast ingen ro

fullt ös medvetslös är mottot när stimmo är på besök! :D haha jaa som alltid när vi är tsm blir det flippat till tusen, fy satan vad vi kan festa ;D
går dagen såg ut såhär : Camden market-London bridge- barrow market- tapas resturang? haha - clapham och kolla in karros lya- hem , powernap, fixa oss, förfest och sen uuutgång och det blev China White för första gången.
alla detaljer tror jag att det är bäst vi lämnar utanför detta blogg inlägg vill ju inte skärmma iväg alla er läsare :P

nu är jag hemma hos värdfamiljen blir mys kväll med min värd dotter och imorn tillbax till mina lovers för ännu mer kvalitets tid <3 lite bilder kommer här nedanför från de senaste dagarna :) guud vad jag älskar er !

en liten sammanfattning av hur en av våra dagar har sett ut ;) blandat av allt! löööve it



0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!